HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Elmaradások pótlása

civiles 2010.03.02. 13:46

Üdv!

Lusta voltam. No nem futni, hanem írni. Úgy látszik blogolni nehezebb, mint futni. Szóval szombaton 3 km 22'39" alatt.

Aztán vasárnap pihenni akartam, de olvasgattam Winkleréket és egyszer csak fogtam magam és elmentem futni. 3 km 22'20" alatt. Tök jóóóóóóóóóóóóó!

Azért tegnap már pihentem, meg lehet ma is mert éjszakás műszak után, alig három óra alvás után a postás felkeltett. Most kicsit zombis vagyok :-(

De holnap mindenféleképpen kondi.

Addig is hellóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!

Címkék: futás kondi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr451802719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása