HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Ma: futás

civiles 2010.03.19. 21:34

Sziasztok!

Ma Duna part, 3 km, 21'25" alatt, tehát egy minimális javulás most is történt időben. Ellenben talán mióta újra kinnt futok szabadban, ez volt a legnehezebb. Szenvedtem majdnem végig. A végére teljesen szétesett a mozgásom, még jó, hogy már sötét volt nem látott senki :-)

Erről jut eszembe, hogy a Duna parti sétányon ahol futok, sok kutyasétáltató, andalgó pár és csak úgy a szabadba vágyó ember található. És természetesen a futók, kocogók. Régen elég sok kutyatámadásban volt részem, de most e pár alkalommal amit teljesítettem, olyan kutyasétáltatókkal találkoztam, akik amikor megláttak megfogták a kutyát. Kellemes fejlődés, vagy csak szerencse?

A másik mai élmény, viszont negatív. Három ember halad az úton, elfoglalva azt teljes szélességében, és még csak a szándékát se látom annak, hogy kicsit félrehúzódnának. Természetes, hogy én húzódom félre a dzsumbujba. Bár háttal voltak nekem, azért ha én a 120 kilómmal futok az zajjal jár. Az igaz, hogy én ritkán hallom a tüdőm sipolásától :-)

Jó edzést!

-civiles-

Címkék: futás duna part

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr791853339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása