HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Futócípő

civiles 2010.03.22. 10:58

-civiles-

Sziasztok!

A hétvégén, délutános voltam (és még vagyok is), ezért délelőtt konditeremben voltam szombat, vasárnap és ma is. A szokásos súlyzós edzés végén kardióztam. Szombaton végeztem a kerekezéssel, amikor egy nő felállt a futópadra. Hát a gutaütés kerülgetett. Sajnos csak egy futópad van a teremben, és arra nem volt se időm se kedvem, hogy megvárjam amíg végez. Vasárnap megvolt a bicikli is meg a futás is (-1100 kalória :-)), ma viszont csak futottam, de így is terveztem. Úgy gondolom, lassan a kerekezést el is hagyom. Ma fél óra alatt több, mint 600 kalóriát égettem el, és elértem a négy km-t. Az első öt perc az csak gyaloglás kb. 300m. Tehát 25 perc alatt kb. 3.7 km-t futottam. Bennem egy matematikus veszett el. Holnap is kondi lesz délelőtt, aztán szerdán jó lenne kimenni futni, de lehet esni fog, meg a fiamnak is edzése van délután és én viszem. Lehet kondizok még szerdán is egyet délelőtt. Ja azt még nem írtam, hogy délelőtt nagyon utálok futni, és ez régen is így volt, amikor még rendszeresen 6-8 km-t futottam (és nem kocogtam, mint most).

Ígértem, hogy írok a cipőről is. Nos, én azelőtt mindig az utcára már nem használt sportcipőimben futottam. Tudom-tudom ez nem helyes, de így volt. Év elején amikor eldöntöttem, hogy futni fogok megint, elkezdtem körűlnézni, milyen cipőt érdemes venni, olvastam ezt azt, voltam boltokban és azt tapasztaltam, hogy 25-30 ezerért kell(?) cipőt venni, mert különben lebénulsz. Na én annyit nem akartam rákölteni, legalábbis kezdésnek. Futottam még egy kört, és kiválasztottam egy Lancast márkájú futócipőt, 5000-ért (ha hinni lehet a kiírásnak, akkor 10-en 1-2 ezerről volt leárazva, mert utolsó darab volt). Úgy gondoltam, ha nem megy a futás, akkor Nike-ban se fog. Majd, ha esetleg komolyabbra fordul a dolog beruházok egy komolyabba. Azóta túl vagyok egy pár futáson és örömmel közölhetem, hogy a cipő tökéletesen bevált. Most biztos a profik elkezdik gyűjteni a köveket a megkövezésemhez, de tényleg jó a cipő. Kényelmes, szellős, az achillesz-ínam se fáj már, különben se gondoltam, hogy a cipőtöl fájt. Az nálam visszatérő jelenség. Szóval cipőről ennyit, aztán majd, ha készülök a maratonra, ígérem veszek egy komoly cipőt.

Minden jót mindenkinek!

-civiles-

Címkék: futócipő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr331858805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása