HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Holnap gyógymasszőr

civiles 2010.04.08. 12:28

-civiles-

Április 7. szerda: Reggel konditerem, mell-hát edzés + 45 perc kerékpár.

Április 8. csütörtök: konditerem, bicepsz-tricepsz + 45 perc kerékpár.

A súlyzós edzésekhez megjegyezendő, hogy azért most már kezdek elég szép súlyokkal dolgozni. Talán csak a fekvenyomás az ahol én úgy érzem kicsit többnek kéne lenni.

Ma felhívtam egy gyógymasszőrt (kaptam pár tippet), akit egy ismerősöm ajánlott. Azért őt hívtam először, mert aki ajánlotta, szintén sportol, és ő azt mondta, hogy jó az ember. Szóval felhívtam, elmondtam mi a gondom. Elsőre rákérdezett a magnéziumra, mondom már szedek, olyat ami a napi szükséges bevitel 83 %-át fedezi. azt mondja: na jól van hagyjuk ezt, számítógép előtt ülve elég, de mi sportolunk. azt mondja magne B6 3*2, meg valami magnézium ampulla 3*1 tejbe öntve. Mondom OK Mr. te vagy a főnök. :-)))) Nem szarozunk, toljuk befelé a magnéziumot. Aztán bár nem szó szerint, de azt mondta gyakorlatilag be fogok sz@rni a gyúrás alatt, mert ő nem kis pisiseket masszíroz, hanem nagy embereket. Hát mondom én nagynak nagy vagyok....

Na mindegy, végül is nekem szimpatikus volt így telefonon, mert érdekelte mennyit edzek, aztán mondtam neki volt egy pár éve szakadásom a vádlimban (fallabda), mondta vigyem a leleteket is. Úgyhogy részemről OK, aztán majd meglátjuk, csak futhassak.

-civiles-

Címkék: magnézium gyógymasszőr

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr751904052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ren051 2010.06.10. 06:21:56

Szia! Csak rászántam magam, hogy regisztráljak:) Mert olvaslak már egy ideje, csak én másik bloggeren vagyok, és úgy nehézkes kommentet hagyni.
Tehát: olvaslak! És mit szólnál hozzá, ha megismerkednénk, mint sorstársak? Lásd: magnéziumhiány :D Mert nekem is van, és utálom.

És küldök egy szurkot, hogy helyrejöjj.

Ja, és még valami: én regisztráltam dailymile.com-on, ott jegyzem mennyit futok, és számol kalóriát, távolságot, nem rossz.:)

civiles 2010.06.10. 06:43:01

@ren051: Szia reno!

Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te vagy az első hozzászólóm, úgyhogy kapsz egy virtuális díjat tőlem. Köszönöm a hozzászólást. Természetesen szívesen ismerkedek hiszen valahol ez volt a célom a bloggal. A vádligörcs már a múlté a masszírozás és a magnézium megtette hatását. :-))))

Veled mi a helyzet?
süti beállítások módosítása