HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Reload

civiles 2010.05.27. 12:32

-civiles-

Na, újra itt. Nem vesztem el, csak írni nem volt kedvem. A lényeg, hogy az edzést  viszont nem hanyagoltam. A lábfájásaim, fokozatosan elmúltak, bár még most sem teljesen fájdalommentes a lábam, de ez már azért elviselhető.

Az elmúlt hónapban többnyire konditeremben voltam és heti egy-két alkalommal a Duna parton futottam. A konditeremben, futópadon 35 perc alatt 5.5 km- teljesítek általában. A szabadban 3 km-t futottam kétszer: 19'54" és 19'18", amikor is úgy döntöttem növelem a távot. Most 3.5 km-t futok eddig ezekkel az időkkel: 23'40", 22'46", 22'37" és 22'40". Úgy érzem ezek az idők egy pár alkalom után lényegesen jobbak lesznek, és akkor tovább fogom növelni a távot, de már jelentősebben. 5 km-re gondoltam, amit úgy gondolom 35-37 perc alatt fogom teljesíteni. Úgy tervezem, hogy a következő kondi bérlet vásárlásnál már nem veszem meg a havi (korlátlan alkalommra szóló) bérletet, hanem csak a 10 alkalomra szóló bérletet veszem meg. Azért mert többet szeretnék kinnt a szabadban futni, már csak azért is, mert tegnap is kb. fél óra futás után teljesen elfogyott odalennt a levegő. Hetente két- három alkalommal meg lemegyek súlyzózni, csak még azt nem tudom, hogy majd mit és hogyan edzek akkor. Majd még kitalálom.

-civiles-

 

Címkék: duna part reload

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr602035312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása