HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

one

civiles 2010.05.27. 21:49

-civiles-

Ma Duna parton 3.5 km 22'18" alatt. Jó is volt, viszont kell vennem egy fejpántot, mert az izzadság folyamatosan a szemembe csorog, és nagyon csíp. És zavar, de nem kicsit, nagyon :-) Az elkövetkező 4-5 napban viszont alaposan letesztelhetem a lábaim, mert úgy néz ki, hogy kondizni nem tudok lemenni, így ha nem akarok kihagyni, akkor muszály mindennap futnom. Hát kiváncsi vagyok...

Visszanéztem mikor írtam utoljára és láttam, hogy komoly lyuk tátong a történetemben. A vérömlenynél hagytam abba. Nos, most pótolom röviden. Az orvos után felhívtam egy másik gyógymasszőrt, aki azt mondta menjek el hozzá, aztán kimaszírozza, mert annak az kell. Elmentem hozzá, egy órát dolgozott rajta, aztán azt mondta másnap menjek el futni. Néztem kicsit bután, mert fájt, mint állat, sőt másnap még jobban. Ennek ellenére futópadon futottam a súlyzózás után és láss csodát, semmi baja nem volt a vádlimnak. Aztán másnap is futópad, majd harmadnap szabadban futás és azóta nincs gondom. Legalábbis mozgást akadályozó fájdalmaim nincsenek. Inkább csak néha bekeményedik, fáj, de görcsnek nyoma sincs.

Majd pár nap múlva lesz :-)))), ha tényleg mindennap futok az elkövetkező pár napban.

-civiles-

Címkék: gyógymasszőr duna part

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr142036669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabbá 2010.06.10. 06:20:31

Szia Civiles!

Remélem, hogy nem gond az, hogy letegeztelek (sportolunk vagy mi a szösz).
Ma amikor átolvastam a mai blogbejegyzésemet megláttam a tiédet és felkeltette kíváncsiságomat. Ne haragudjál meg érte, de 19 perces 3 kilométer nem egy szuper eredmény, viszont dicséretes, hogy futsz, mozogsz. Olvastam a vádli fájásaidról és erre reflektálnék egy kicsit. Sok oka lehet, hogy fáj a vádlid. Rossz cipő, túl merev és túl pontos futás ( ez azt jelentené, hogy a szabályos futást akarod mindenáron megcsinálni, sarok ér a talajra, külső talpélen gördülünk át, és a lábujjaink hagyják el a talajt utoljára), a légmunkában nem nem tud pihenni a vádli. Azt javasolnám, hogy próbáljál meg előtte kimondottan vádlira bemelegíteni, illetve változtassál menet közben a futóstílusodon.
Végül javasolnám, hogy olvassad el a blogom Jó tanácsok rovatában a futási részeket. Blogcímem: thecoach.blog.hu

Üdv.: Gabbá

civiles 2010.06.10. 06:43:20

Szia Gabbá!

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Többször megjegyeztem már, hogy ezeket úgy kell értelmezni, hogy a 186 cm-es magasságomhoz bőven 100 kg felett vagyok. Szép lassan olvadnak le rólam a kilók, de azért még van mit cipelni magamon.

Figyeltem már a futásom és gyakorlatilag a sarkam le sem ér. A blogodat mindenféleképpen látogatni fogom és köszönöm a hozzászólást és a jóanácsot.

Üdv: civiles.
süti beállítások módosítása