HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Futni jó? Futni kell!

civiles 2010.06.03. 20:42

-civiles-

Az előző bejegyzésemnek azért adtam a one címet, mert akkor még úgy gondoltam az elkövetkező  öt napban minden nap futni fogok, és majd szépen beszámozom. Aztán az időjárás és egyéb körülmények közbeszóltak. ehhez képest voltam még pénteken azaz 28-án: 22'45", és ma 21'59" alatt a 3.5 km. Sajnos ez így elég karcsú termés, de majd lesz jobb is. Az elkövetkező pár napban kondizni szintén nem tudok menni, úgyhogy a futásé lesz a főszerep, remélhetőleg sűrűbben, mint eddig.

Biztos más is járt már úgy, mint én ma(vagy hasonlóképpen). Mielőtt elkezdek futni sétálok egy 4-500 métert, amíg elérem már azt a részt ahol nem kell nagyobb autóforgalom miatt az úttesteknél megállnom. Nos ezen a sétaszakaszon találkoztam ma egy ismerősömmel, aki megkérdezte hova megyek. Válaszoltam, hogy futni, mire ő teljesen elképedve kérdezi: és az jó? Nos mit lehet erre válaszolni? Tulajdonképpen nem, de mégis. Vagy pont fordítva?

-civiles-

Címkék: futás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr472054517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása