HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

nah...itt a nyár

civiles 2010.06.08. 09:50

-civiles-

Ma 22'31"-et futottam, mit futottam kocogtam, szenvedtem, fújtattam, sipoltam, vánszorogtam, csúsztam-másztam. Legalábbis így éreztem, bár az idő az azért nem annyira gázos, persze volt már jobb meg lesz is. Meleg volt nagyon, pedig reggel fél kilenc fele mentem futni, de még így is. Vagy már a helyes kifejezés. Jó lenne már azért hosszabb távot futni, de még nem merek nekivágni, nehogy aztán meg ne tudjak mindennap menni, mert kikészül a lábam. Hétvégén megyünk a Balatonra, és úgy tervezem ott is futni fogok. Nézegettem a térképen, hogy a Balaton partján tudok futni végig. Azért annak lesz feelingje, már alig várom. Nagyon szeretem a Balatont és már három éve nem voltam ott, úgyhogy ideje lesz. És ott futni, komolyan beleborzongok a gondolatba is. :-)))))))))))))))))))))))))))

-civiles-

Címkék: balaton meleg nyár futás a balaton partján

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr262065017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása