HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Téli depresszió nyáron

civiles 2010.06.24. 12:18

-civiles-

Hát nem jelentkeztem hétfőn. Így alakult :-( Ettől az időjárástól teljesen depressziós lettem. Múlt héten végig csak fetrengtem itthon. Mondjuk úgy volt, hogy pihizek egy 2-3 napot, aztán újúlt erővel folytatom, de mire nekiálltam volna edzeni folyton esett meg villámlott meg egyebek. Na elment a kedvem három nap után még az élettől is. Aztán erre hétre már csak összeszedtem magam, hétfőn futottam 3.5 km-t 21'26" alatt, ami egészen jónak mondható az én esetemben, és még jól is esett. Azért azt éreztem, hogy a lábaimnak jót tett a pihenő. Akkor, a futás közben, viszont másnap alig bírtam menni, fájt mindenem. Nem izomláz, hanem az összes eddigi fájdalom, ami január óta jelentkezett most egyszerre. Szerencsére két nap alatt normalizálódott a helyzet, úgyhogy ma lementem kondiba edzettem egy jót, majd futottam 35 perc alatt 5.7 km-t. Az utóbbi hetekben többnyire betonon futottam, hát most meglepően kényelmes, puha volt futni a padon. Viszont a végére nagyon elfáradtam, persze levegő se sok volt a teremben. Mindegy a héten ez lesz a menü aztán jövő héten ismét Balaton egy hétig, Keszthely. És futás a parton fufúúúúúúúúúúúúú. Ja jut eszembe nem is írtam. Múlt hétvégén ugye Balatonlellén voltunk és vittem a cuccot is. Nos szombat reggel hétkor ki az ágyból és a parton futottam egy 20-22 percet (nem írtam fel azért kb.) Hát borzasztó rosszul esett meg kell hogy mondjam. Merev voltam és nem is lazultam ki a végére se. De nem érdekelt mert az a feeling, hogy a Balaton partján futottam isteni volt. Az üdülőben a koránkelők meg néztek rám iszonyú hülyén, hogy ki kerget engem már korán reggel :-)))))))))))). Aztán másnap sokáig aludtam meg a vízé, úszásé és egyebeké volt a főszerep. Jó volt nagyon, alig várom már a hétfőt és megint utazunk.

-civiles-

Címkék: balaton keszthely depresszió eső zivatar villámlás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr202106228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása