HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Pihenés edzések között

civiles 2010.03.25. 21:02

-civiles-

Sziasztok!

Kedd: délelőtt kondi, futógéppel fűszerezve.

Szerda: pihentem. Bár sokan mondják, hogy kell pihenőnapokat tartani, én nem szeretem. Én, ha edzek, akkor minden nap edzek. Viszont vannak olyan napok, amikor érzi az ember, hogy ma nem. Na ilyenkor tényleg pihenni kell, mert (saját tapasztalat) egy ilyen nap elvégzett edzés többet árt, mint használ. Ilyenkor jönnek sérülések, szenvedés, amitől másnap sincs kedve menni az embernek, stb. Szóval a szerda ilyen nap volt.

Ma, azaz csütörtök: kondit terveztem, de futás lett a vége. Kondizni meló után és a fiam edzése előtt lett volna időm. Így viszont rohanás lett volna az egész délután. Kinéztem magamnak egy 3 km-es távot, amely viszonylag ki van világítva és futottam este hét után. 21'03" lett a vége, tehát közeledem a 20 perces álomhatárhoz. Szeretném már elérni, mert akkor távot növelek. Viszont idelyekorán se akarom növelni a távot, ezért tartom magam a 20 perc alatti időhöz.

Holnap aztán tényleg kondi, mert hétvégén nem tudok lemenni, tehát futok.

-civiles-

 

Címkék: pihenés pihenőnap esti futás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr51868889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása