HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

Katasztrófa

civiles 2010.04.05. 11:01

-civiles-

Beütött a katasztrófa, pedig azt hittem már túl vagyok a vádliproblémákon. Hát nem... Csürötökön a táv egy harmadánál beütött a krach. A bal vádlim egyszercsak elkezdett feszülni, nem sokkal az achillesz fölött, de nem az ín, hanem izom. Aztán két három lépés után pattanásig feszült, meg kellett állnom, ha nem akartam még nagyobb bajt csinálni. A vádlim eszméletlenül bekeményedett, feszült, görcsös állapotba került. Sántikálva mentem haza. Azóta is érzem az izomban a feszülést, húzódásszerű érzést. Feszül az egész izom. Egyértelműen alkalmatlan a futásra. Nagyon el voltam és vagyok keseredve, nem igazán tudom kihez forduljak.

Olvasgattam a hálón, és láttam, hogy nem olyan ritka futóknál ez a probléma. Mivel egy bizonyos terhelés után jelentkezik a problémám, arra gondoltam, hogy valami kiürül a szervezetemből és arra reagál így az izom. Két dologra gondoltam: a folyadék és a magnézium. Úgyhogy most nagyon oda figyelek a folyadék bevitelre, valamint valamilyen a természeteshez legközelebb álló módon viszek be magnézuimot a szervezetembe. Azt még nem tudom, hogy hogyan, de majd kedden elmegyek körülnézni.

Olvastam azt is, hogy ilyenkor Diclac és Mydeton kúra alakalmazása használhat, és eléggé logikusnak is tűnik, úgyhogy jövő héten orvoshoz is megyek, feliratni ezeket a mérgeket :-(

Harmadszor keresnem kell egy jó gyógy-, sportmasszőrt, vagy valami csontkovács -természetgyógyász keveréket, aki tud segíteni. Ezúton is kérem azt a pár látogatót, aki olvassa ezeket az irományokat, hogy Dunaújváros környékén,  ha tud ilyenről értesítsen. Előre is köszönöm.

És végül, de nem utolsósorban továbbra is lejárok edzeni a konditerembe, és ha mást nem is de a biciklit tekerem, amíg futni nem tudok. Szombaton tekertem is 45 percet majdnem  800 kalóriát égetve. Amúgy ez nem rossz és nem kevés, de futni akarok :-(((((

De elhatároztam nem adom fel, és elérem a célom, le fogom futni a félmaratoni távot. Hoppá, vagy erről még nem is írtam :-)))))

-civiles-

Címkék: gyógymasszőr folyadékbevitel diclac mydeton sportmasszőr magnéziumhiány

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr231895706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása