HTML

Futok és blogolok

Winkleréket olvasva és a tavasz közeledtével teljesen bezsongtam, úgyhogy futok és blogolok. Nem ellenblogot szeretnék, de jó lenne megtárgyalni, tapasztalatot cserélni olyan emberekkel, akik szintén sportolnának, de lényegesen kevesebb pénzük van rá, családjuk van, esetleg nem hagyományos munkarendben dolgoznak, és más egyebek. Szóval, hogyan csinálják a sportot a prolik.

Friss topikok

  • civiles: Szia Gabbá! Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az időeredményeim nem valami ragyogóak. Töb... (2010.06.10. 06:43) one
  • civiles: @ren051: Szia reno! Bocs csak most néztem a leveleim között, hogy érkezett komment. Először is Te... (2010.06.10. 06:43) Holnap gyógymasszőr

Linkblog

1100 elégetett kalória

civiles 2010.03.18. 11:07

Hello mindenki!

Azt hiszem elkaptam azt a bizonyos fonalat. Kedden kondizni voltam, kar(bicepsz és tricepsz) volt a műsoron, bár olyan sokan voltak, hogy nem tudtam  rendesen végigcsinálni. Grrrrrr.... Viszont az egy óra kardio megvolt, és átléptem az 1100-as számot, ami az elégetett kalóriát illeti. Az azért már nem kevés.

Tegnap futottam a Duna parton 3 km-t, 21'26" alatt. Nagyon örülök annak, hogy minden alakalommal kicsit javítok az időn. Úgy tervezem, ha lemegyek 20 perc alá, akkor növelem a távot. 20 percnél nem akarok kevesebbet futni.

Kicsit utánanéztem az Achillesz-ín gyulladásnak és rájöttem, hogy hosszú volt a kihagyás, ami a sportolást illeti. Ugyanis a legkézenfekvőbb megoldás, gyógymód magamtól nem jutott eszembe, a jegelés. Pedig a fagyóban ott a jégzselé. Három napja jegelem és kombinálom Fastum géllel, az erdmény az, hogy már alig fáj. Reggelente meg, ha egy ideig nem mozdítom akkor érzem, de futás közben nem zavar.

Úgy érzem jó úton haladok, remélem így is marad. Bár tudom ez csak rajtam múlik.

Üdv

-civiles-

Címkék: futás duna part kondi achilles ín kalóriaégetés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futokesblogolok.blog.hu/api/trackback/id/tr61849208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása